降落傘 ; capalang crap

.
不写那么多了... 反正没人看.
放首歌曲吧.



我閉上眼睛倒數五四三二一
縱身的躍進 浩瀚的未知
雙腳懸著的畏懼也沒關係
我吸一口氣 展開雙臂穩定自己下定了決心

愛情很美麗 我在遠距離欣賞這幅風景
明知道將安全的著陸目的
卻在我搖晃中我心神不寧
沒有你我喪失信心
垂直掉下去

我的愛就像是降落傘
只能義無反顧的飛翔

想念是狂風無法抵擋
束手無策的飄蕩
我的愛就像是降落傘
勇敢的我在空中 綻放
請給我力量
空降你的身旁


******

Write nicely ? Luan luan write ?
Luan luan write la ....

Assignmentsssssssssssssssss...........GG lo.....
1 week, 5 days class, 5 submission... so 'chigek' sial ~
pray pray bless bless ~

I miss my home... T__T
Assignments free.... care free... eat free... sleep free...
But there are still reason for me to be at cyber... haha.
Just have to endure this week, and i believe everything gonna be better.. hope so..

And banyak pimples la... =.="

***

Comments

Popular posts from this blog

补选 =.=

逊呆了

他有问题?