吓 !!!

刚从 malaysian study 回来...
原本是想去拿 attendance就好...
但当名单传到我手上时.... 发现已经有人帮我签了...
我的朋友都没帮我签... 这人又是谁呢 ?
问题当然不出现在这.... 人家帮我, 我也没话说....
只不过... 他/她 在帮我签名的时候...
既然在上面加了个小小的 心型....吓 !!!
不懂哪个酱大 ' 整股' .... =.=

***

虽然没再写那么多了...
但是... 我只想说... 不代表我不在乎了...
毕竟写得好点, 也不代表事情就会好点... 对吗 ?
미쌜...
Or someone please tell me what should i do ? Any suggestions will do, but not making fun of it...

***



A paper bag i design for my class assignment. Ntg special and ntg so nice about it, just sharing.

Next time can ask me if you want a unique paper-bag, haha ! =.="
But this box of paper cost me RM40, so prepare RM50 ya, xD


***

Comments

Popular posts from this blog

补选 =.=

逊呆了

他有问题?