i resist to sleep....

Is 3am...
怎么可能会看不出来 ? 怎么可能会不知道....

But i ain't feeling sleepy....
而你该知道或不知道... 我也不知道...

Like always, i resist to sleep....
不知道也好.... 知道也好....

As i know, the moment i lay down.
我只知道... 我不知道应该怎么去办....

Is the moment my mind goes round and round...
只知道自己进退两难... 欲罢不能...

Ntg bad if it goes the right way,
也知道自己和你一样... 醉得透彻...

But it never...
不同的是, 彼此醉于不一样酒...

It only goes in a way... a specific way...
又有谁知道谁能打救我 ?

A specific 1 which haunted me for months...
我坦然的写出来, 不对...
Somehow, I appreciate being haunted this way...
我坦然的告诉你, 也不对...

Yet why ?
我继续不告诉你, 也不对...

I don't know... i just let it flow with my thought...
我到底要如何办, 才对... ?


But will there be a day when it actually flows the right way ?
良辰美景, 沉醉其境...
卉花齐放, 飘香弥漫...
凝望此景, 醉在心底...


***

****

Comments

Popular posts from this blog

逊呆了

补选 =.=

他有问题?